27 september 2020

Old English Christmas Phone booth


Deze Engelse Telefooncel is van Scrapiniec en is 10 x 26 cm, maar gedecoreerd is deze 31 cm hoog. De bodemplaat is 13 x 13 cm. Ik heb zoveel als mogelijk deze telefooncel in kerstsfeer gedecoreerd. 
De kerstbloemen zijn van Flower Foam en de slee heb ik 3D gemaakt zodat ik er ook pakjes in kon leggen. Veel elementen heb ik in verschillende lagen opgebouwd voor stevigheid en ook de vintage ski's die ik heb gemaakt mochten natuurlijk niet ontbreken. De  resin sneeuwman, hertjes en kerstboom zijn van Tim Holtz. De kerstboom decoraties zijn zelf gemaakt en de kerstverlichting op kleur gebracht.
Meer foto's heb ik geplaatst in de rubriek Paper creations.

 

3 opmerkingen:

  1. Zo mooi gemaakt! Met al die kerstdetails krijg je zin in de winter. Wat een werk om dit te realiseren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anoeska voor je compliment over mijn Kerst project.

      Verwijderen

Dank je wel voor je reactie op mijn werk. Complimentjes over mijn werk zijn altijd leuk om te krijgen en motiveert mij om mijn creativiteit op verschillende manieren weer te geven.
Vriendelijke groetjes,
Anita