10 mei 2021

Bunny Hop Garden

Voor dit superleuke tafereel heb ik de volgende snijmallen van sizzix gebruikt; Curio Box voor de basis, Bunny Hop, Funky flowers #1 voor de groenten, de Crochet #2 voor het hekwerk en de snijmal Potted voor de grote tuin pot. De bomen zijn gemaakt met de Lavinia stempel Hazel en heb deze verlengd zodat ze mooi boven de tuin uitkwamen. Verder van Ranger nog de metalen hardware. Meer gedetailleerde foto's heb ik geplaatst in de rubriek Paper creations. 

Veel dank aan Tami Bastiaans voor haar werkbeschrijving en foto's.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie op mijn werk. Complimentjes over mijn werk zijn altijd leuk om te krijgen en motiveert mij om mijn creativiteit op verschillende manieren weer te geven.
Vriendelijke groetjes,
Anita