24 december 2022

A Christmas Carol

 

Ik heb deze Etcetera Tag vastgemaakt op een notitieboek die ik heb veranderd in het bekende boek van Charles Dickens - A Christmas Carol -. De snijmal The Count van Tim Holtz is een prachtige figuur om als Ebenezer Scrooge op deze tag te plaatsen in een ijzige kerstachtige omgeving. Ik heb in het notitieboek een aantal pagina's van het originele verhaal toegevoegd. Het was een leuk en uitdagend project om te maken. Meer foto's van dit project zijn geplaatst in de rubriek Paper creations. De inspiratie voor dit tafereel komt van Emma Williams van https://stickydots.blogsport.com  Ik ben een groot fan van haar werk.


1 opmerking:

  1. Wat heb je dat mooi gemaakt! Ik ga ook nog even bij de andere foto's kijken.
    Ik hoop dat het goed met je gaat.
    Groetjes, Marika

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie op mijn werk. Complimentjes over mijn werk zijn altijd leuk om te krijgen en motiveert mij om mijn creativiteit op verschillende manieren weer te geven.
Vriendelijke groetjes,
Anita